Blog

29.7.2018

MÁTE SVÉHO PARTNERA PRO PŘEMÝŠLENÍ?

Mnoho lidí se mě ptá, proč podnikatelé spolupracují s konzultanty, kouči a mentory? Hledala jsem odpovědi ve své praxi.   Podnikatele, kteří se mnou spolupracují, mohu […]
25.7.2018

DLOUHODOBÉ ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKŮ

Pokud chcete v dnešním světě obstát, tak se musíte soustředit na ty zákazníky, kteří vám přináší největší zisk a těm prodávat opakovaně. To tedy znamená, že […]
29.6.2018

JAK ZAJISTIT, ABY PODNIKÁNÍ BYLO ZISKOVÉ? Seriál marketingová strategie – 10

Máte podnikatelský nápad, nebo dokonce sepsaný podnikatelský záměr a chcete se vrhnout do podnikání? Ujistěte se, že jste neopomněli zcela podstatnou část podnikatelského záměru a tou […]
29.5.2018

JAK SESTAVIT PLÁN, KTERÝ PŘEKONÁ VŠECHNY PŘEKÁŽKY A DOVEDE VÁS K CÍLI? Seriál marketingová strategie – 9

  Váháte někdy nad tím, co byste měli dělat, aby to vašemu podnikání v daný moment nejvíce prospělo? Nejste si jistí, zda a jak splníte cíle, které […]