Inspirace

25.9.2018

ROVNICE ZVÝŠENÍ PRODEJE

Mnoho podnikatelů si neustále láme hlavu nad tím, jak zvýšit prodeje. Přitom existují jen 3 způsoby, které ke zvýšení prodeje vedou. Pojďme si je vysvětlit a […]
25.9.2018

CO JE MARKETINGOVÝ PLÁN?

Často se mě klienti ptají, jaký je rozdíl mezi marketingovou strategií a marketingovým plánem a zda potřebují obojí. Já odpovídám, že potřebují obojí, protože strategie a […]
29.8.2018

PROČ JE DŮLEŽITÉ HLEDAT VLASTNÍ „PROČ“?

Motivace, vnitřní naplnění a spokojenost – to jsou témata, na která stále častěji s klienty narážíme. Je to zřejmě dáno i tím, že velká část mých klientů […]
25.8.2018

MARKETINGOVÝ MIX

Marketingový mix je dalším marketingovým pojem, který se do povědomí začal dostávat již v polovině minulého století. Jaká je definice marketingového mixu? Philip Kotler a Gary Armstrong […]