Vytvoření marketingové strategie

Chcete dále růst vaše podnikání,

rozvíjet vaše značky,

získat více zákazníků nebo zvýšit prodeje,

ale nevíte jak?

Marketingová strategie je klíčovým nástrojem,

který vám pomůže vybudovat vzkvétající podnikání!

Pojďme ji spolu vytvořit!

Proč jsou úspěšnější firmy s promyšlenou marketingovou strategií ?

FIRMY S PROMYŠLENOU MARKETINGOVOU STRATEGIÍ

FIRMY BEZ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

  • ví, kam směřují a díky tomu dělají snadná rozhodnutí

    • protože mají vizi a jasně stanovené cíle
    • umí vyhodnocovat aktivity a ty, které nefungují vylepšují; 
 

  • nemají vizi ani strategii – dokola zkouší bez efektu

    • neumí se rozhodovat, protože neví na základě čeho; vybírají tak dle pocitu
    • nevyhodnocují, nevylepšují, zkouší další věci a bez efektu
  • odlišují se od konkurence

    • díky tomu, že plně využívají silné stránky svých vlastníků
    • ví, proč by měl zákazník nakoupit právě u nich
    • jsou atraktivní pro zákazníky i zaměstnance
  • nabízí to, co konkurence

    • kopírují, co vidí u ostatních, nevyužívají svou vnitřní sílu
    • neví a neřeší, proč by si měl zákazník nakoupit právě u nich
    • neumí přitáhnout kvalitní zaměstnance
  • soustředí se na vybranou skupinu zákazníků

    • ty důkladně znají, proto:
    • pro ně umí připravit lákavou nabídku
    • vybírají efektivní komunikační kanály (web, facebook, radio, letáky,…)
  • snaží se obhospodařit všechny zákazníky

    • jsou tak ničím pro všechny – snaží se být malý hypermarket, což nefunguje
    • používají nahodilé komunikační kanály (web, facebook, radio, letáky,…)
  • vydělávají – dosahují zisk

    • mají nastavenou cenovou strategii, která je pro ně zisková a pro zákazníky atraktivní
  • mohou mít zajímavý obrat, ale nedosahují zisk

    • ceny stanovují ad hoc, velké množství výrobků prodávají se slevou
  • ví: co, kdy a kdo bude dělat – umí plánovat kapacity

    • protože jedou podle předem stanoveného marketingového plánu
  • dělají chaotické a ad hoc kroky

    • neplánují kapacity, neví: co, kdo, kdy má dělat

Co vám promyšlená marketingová strategie přinese?

  • Ujasníte si cíle, vizi a poslání svého podnikání – abyste:

    • věděli, kam směřujete
    • mohli vyhodnocovat dosažené výsledky
    • uměli říci, zda se vám daří nebo ne, a věděli, co je třeba změnit
    • oslavovali milníky na cestě
    • věděli kdy říci NE a s klidný srdcem odmítli lákavou nabídku
    • Proč je to důležité se dočtete zde.

 

  • Ujistíte se, zda podnikáte v oboru nej… pro vás

    • zjistíme, zda využíváte v maximální možné míře své silné stránky a zapojujete vášeň – základní kameny úspěchu podnikání
    • ověříme, zda a jak velký je potenciál vašeho trhu, aby vás podnikání dlouhodobě živilo
  • Najdete svou odlišnost, která bude vycházet z vás a bude přitahovat zákazníky

    • tím si vyberete určitý segment zákazníků, kteří vám budou vyhovovat (a vy jim)
    • tito zákazníci pak budou vědět, proč nakupovat právě u vás
    • sestavíme pro ně přesvědčivou nabídku a najdeme místa a způsoby, kde s nimi nabídku budete efektivně sdílet

 

  • Zjistíte, zda máte správně nastavené ceny

    • promyslíme cenovou strategii tak, aby pro vaše zákazníky byla výhodná a pro vás dlouhodobě zisková. Více o stanovení cenové strategie se dočtete zde.
    • najdeme způsoby, jak vašim stávajícím zákazníkům prodávat opakovaně, nebo více výrobků najednou, abyste budovali dlouhodobou hodnotu zákazníka

Připravíte si marketingový plán

nadefinujeme konkrétní kroky, abyste věděli co, kdy, kde a jak dělat, aby vaše podnikání dlouhodobě vzkvétalo.

VZOR MARKETINGOVÉ STRATEGIE A PLÁNU SI MŮŽETE STÁHNOUT ZDE

Pro koho je marketingová strategie důležitá?

Pro ty, kdo:

  • Mají nápad na podnikání a chtějí jej ověřit
  • Podnikají
    • nedaří se jim dle představ
    • jsou v podnikání úspěšní a chtějí dále růst
    • chtějí vybudovat další nohu podnikání

Více se o marketingové strategii dočtete v blogu, kde jsem připravila celý seriál na toto téma. Začněte tímto článkem.

Pro koho mé služby
NEJSOU?

Pro ty, kdo:

  • hledají rychlá a povrchní řešení a všeobecně platné pravdy a poučky
  • netouží porozumět a řešit jádro problému (opravdový nejen zdánlivý problém)
  • nejsou ochotni otevřeně spolupracovat a jít do hloubky
  • nejsou ochotni na svém podnikání a sami sobě pracovat
  • chtějí, aby podnikání za ně vymyslel a řídil někdo jiný

 

Jak marketingovou strategii vytvoříme?

 

Individuálně

  • Jedná se o kombinaci koučinku, mentoringu a partnera pro přemýšlení – kdy poskytuji informace, sdílím zkušenosti a praktické rady.
    • já se nejprve budu hodně ptát, abych pochopila jádro problému, poté budeme hledat možná řešení a nakonec vybereme ta nej.. pro vás.

 

  • Setkání většinou trvá cca 2 hodiny (dle komplexity zadání) a probíhá u mě (za poplatek i na jiném místě). Pokud máte zájem, můžeme konzultovat po skype, či telefonu. 
    * V případě, že si vyberete konzultaci přes telefon, hradíte náklady na telefonický hovor vy.

 

  • Aby konzultace byla co nejpřínosnější, tak vyplňte dokument marketingové strategie a zašlete mi jej emailem ještě před schůzkou. Pokud máte web stránky a jakoukoli jinou online prezentaci, pošlete mi odkaz.

Na workshopu

Na jaká témata se zaměříme?

  • Uvědomíte si, proč je pro vás marketingová strategie přínosná a jak může pozitivně ovlivnit vaše podnikání.
  • Zjistíte, co obnáší jednotlivé oblasti marketingové strategie, a vypracujete je pro své podnikání.
  • Marketingovou strategii doplníte marketingovým plánem, což je akční plán konkrétních kroků pro vaše podnikání.
  • Po workshopu budete mít jasnou představu, co dále dělat a jaké aktivity již neopakovat.
  • Více info zde

Kdy a kde se workshop koná?

  • Středa 21.1.2020 9-17
  • Adresa: Klimentská 1443/50, Praha 1 (vchod z Helmovy ulice)
  • Cena: 5.000Kč

Přihlášky na emailu: lucie@luciehejhalova.cz

 

 

Co říkají klienti?

  • Výsledkem našeho setkání s Lucií je, že mám jasno, orámováno a zacíleno – vím, co mám dělat, cítím úlevu a jistotu, že nebudu dělat marketingové kroky pokusem a omylem. Vše to vypadalo jednoduše, ale sama bych to ze sebe nedostala – vyhovovalo mi zaměření na jednu konkrétní oblast mého podnikání – plavecké kurzy pro děti, a líbila se mi struktura setkání. Než se příště vrhnu do marketingových aktivit na podporu dalších oblastí, ráda se na Lucii obrátím znova. Ušetří mi to hodně tápání a plýtvání energie někam, kde to nemá smysl nebo není ten správný čas. Po sezení s Lucií se cítím opravdu o kus dál.
    Gábina Minaříková
    ředitelka ve SWIMSMOOTH
  • S Luckou jsme měli jen jedno sezení, ale můžeme říci, že nás velmi podpořilo. Získali jsme od ní důležitou zpětnou vazbu na naše podnikatelské záměry a základní filozofii firmy. Důležité pro nás bylo i to, že některé věci jsme mohli nahlédnout i z jejího úhlu pohledu, což mezi námi rozpoutalo další diskuzi a dalo impuls pro vznik nových myšlenek. Naším cílem při setkání bylo určit si strategii komunikace pro webové stránky, což věříme, že se podařilo. Líbilo se nám i to, že sama Lucie doporučila, abychom si nejdříve vše ověřili praxí u zákazníka a pak případně navázali s další komunikací.
    Blanka Junová
    LIDÉ A ZDROJE
  • Z konzultace jsem odešla s jasnou představou o produktu a cílových skupinách. Mám do detailu ujasněné a roztříděné myšlenky. Skvělá hodina - opravdu efektivní a nabitá. Byly v ní cítit velké životní a pracovní zkušenosti. Pro mě velmi zajímavé a inspirativní i do budoucna.
    Yvonne Muellerová
    CEO ve společnosti T-Models
  • Lucie je jeden z nejlepších marketingovců, se kterými jsem pracoval. Díky zkušenostem, které načerpala během své kariéry, je vynikající stratég: odhalí klíčové příležitosti a problémy, pomůže týmu najít řešení a vytvořit vizi. Nedávno mi Lucie velmi pomohla při tvorbě strategie pro kategorii tuků na českém a slovenském trhu. Navíc díky jejímu pozitivnímu přístupu je radost s ní spolupracovat.
    Jan Čechura
    Country Manager BCS (CR/SR) ve společnosti Unilever BCS.
  • Lucku Hejhalovú poznám nielen v pozícií marketéra ale i kouča. V roli kouča výborne využíva svoje niekoľko ročné pracovné skúsenosti. Je to pozitívne orientovaná osobnosť, ktorá na sebe neustále pracuje. Má velmi dobrú schopnost počúvať druhých a zároveň vnútorný záujem pomáhať druhým k úspechu. Ako kouč mi už niekoľko krát pomohla dobre cielenými otázkami nadefinovať tú správnu cestu a zamyslieť sa nad inými možnosťami riešenia problému. Nabíja ľudí energiou.
    Alexandra Hulíková
    marketingová manažerka Nutrilon, Nutricia
  • Spolupráci s Lucií hodnotím jako velmi přínosnou. Spolupráce mě pomohla můj méně konkrétní podnikatelský záměr pevně uchopit za správný konec a jasně jej konkretizovat. Na konci naší spolupráce jsem měl k dispozici jasný a konkrétní podnikatelský plán mého nového podnikání, kterému věřím a mám z něj dobrý pocit. Velmi pozitivně vnímám pozorné naslouchání mým představám a potřebám a rovněž příkladné dodržování termínů.
    Luboš Pok
    Easyiso
  • S Luckou jsem se sešla, abych si ujasnila priority a myšlenky týkající se organizace, struktury a kroků v mé firmě. Její analytický, jasný a svižný postup při našich "jenom" dvou setkání, které přinesly okamžitý výsledek, byl pro mne fascinující a přesně to, co jsem hledala. Lucie má zkušenosti, které mi chybí. Těším se na další pokračování, čas strávený s ní mi byl hodně přínosný.
    Michaela Sklářová
    Zakladatelka Živý čchi-kung, škola přírodní léčby
  •  Na Lucku som sa obrátila vo fáze vyhorenia v oblasti mojho podnikania. Hneď prvá schodzka bola efektívna a veľmi prínosná. Našou spoločnou diskusiou sme našli oblasti, na ktoré sa mám zamerať, aby som v sebe znovu našla ten pravý zámer podnikania,  motiváciu a osobnostný reštart a podarilo sa!  Osobne to bola pre mňa “fuška”  pri hľadaní tých "správnych” odpovedí u seba samej. Akonáhle som si ujasnila svoje smerovanie, následne  prišli aj nové nápady. Každá ďalšia schodzka s Luckou ma posunula o kus ďalej, čo sa týka mojho smerovania nielen v pracovnej oblasti. Som rada, že práve Lucka bola v tom čase mojím sprievodcom. Nasledovala som aj jej e-book – V ČEM PODNIKAT, ktorý bol v tom čase pre mňa hnacím strojom. Koučov a mentorov je na trhu veľmi veľa, no Lucka sa od nich odlišuje nielen svojím ľudským, empatickým prístupom, zaroveň i profesionalitou a dochvílnosťou. Každa jej rada a sposob akým ma viedla, mi pomohol  ujasnit moje smerovanie nielen v pracovnej oblasti.
    MIlena Zemanová
    Majitelka Veselapismenka.cz
  • Lucka Hejhalová je úžasný človek. Vždy vedela dokonale načúvať, pochopiť a nasmerovať k najoptimálnejšiemu riešeniu. Počas našej niekoľkoročnej spolupráce vo firme viedla svoj tím, vrátane mňa, s nadšením, entuziazmom, ale zároveň pragmatizmom. Preto aj pri mojej životnej profesijnej zmene smerom k vlastnému podnikaniu bola pre mňa logicky prvou voľbou. Pomohla mi nenásilnou formou utvrdiť ma v správnosti ďalšieho smerovania, ukázala mi nový pohľad na problematiku, pomohla rozptýliť neistotu a obavy, ukázala nové možnosti. Ak hľadáte inšpiratívneho coacha s veľkým srdcom a bohatými skúsenosťami z biznis prostredia, tak bude Lucka pre vás určite to správnou voľbou.
    Jaroslava Bašistová
    Floral Designer
  • Díky paní Hejhalové jsem se dozvěděl, jakých chyb jsem se počátku svého podnikání dopouštěl a jak tyto chyby napravit. Po mém setkání s paní Hejhalovou vím, co mohu udělat pro rozvoj svého podnikání. Bez její pomoci bych na tyto důležité marketingové kroky sám nepřišel. Její empatie, schopnost naslouchat, najít problémy, kterých si lidé nejsou vědomi a schopnost vypracovat strategický plán je ohromující. Paní Hejhalovou mohu doporučit všem, kdo začínají podnikat nebo podnikají.
    Josef Kolář
    Brána Harmonie - čínská medicína
  • Že se s Luckou rozhodně nevidím naposledy, mi bylo jasné hned po pár minutách, co mi otevřela dveře. Je to neuvěřitelně milý člověk, usměvavý, empatický a pozorný. Během schůzek jsem se cítila jako doma nebo jako u kamarádky na kafi – příjemná atmosféra a legrace, ale zároveň jsme pokaždé udělaly spoustu práce. Lucka mi pomohla utřídit si své myšlenky, plány a touhy a v neposlední řadě se odhodlat k určitým krokům. Dala mi na mnoho věcí jiný úhel pohledu a díky ní jsem se zamyslela nad zajímavými souvislostmi mezi profesním a soukromým životem. Lucka je profík a je vidět, že ji její práce baví a naplňuje. Na každou schůzku byla perfektně připravena a vše šlo jak po másle. Našim rozhovorům dávala řád a systém (proto byly efektivní a vedly k výsledkům), ale zároveň jsem věděla, že mohu jejich obsah jakkoliv a kdykoliv řídit já podle svých požadavků a potřeb. Děkuji a přeji mnoho dalších spokojených klientů!
    Kateřina Dušková
    Zubní hygienistka
  • Pracovat s Luckou je pro mě vždy stejným dílem příjemné i přínosné. Několik let jsme úzce spolupracovaly v rámci top managementu mezinárodní společnosti. Lucka do práce vždy vnášela optimismus, dobrou náladu a pohodu. Zároveň jsem si jí cenila pro její schopnost dávat věcem strukturu, pro její nadhled a pracovitost, upřímný zájem o lidi, spolehlivost a tah na branku. V poslední době mám možnost pracovat s Luckou na vlastním projektu, kde mi pomáhá ujasnit si, kam směřuji, co chci a jak toho dosáhnout. Její dobře mířené otázky usnadňují hledání správných odpovědí, aniž by mi vnucovala své názory. Zároveň je pro mě její pohled vždy inspirativní a posouvá mě dál. Její entuziasmus a opravdová snaha dát věci do pohybu je pro mě velkou motivací, a tak si každé pracovní setkání vychutnávám.
    Alice Chamradová
    HR director a interní coach ve společnosti Danone

 

Ceník

Pracuji za hodinovou sazbu 2.500 Kč. 

OSVČ klientům při dlouhodobé spolupráci nabízím výhodné balíčky. Uvedené ceny platí při platbě balíčku předem. Pokud zakoupíte nejvyšší balíček, pak vám pro každou další konzultaci budu účtovat nejvýhodnější cenu.

Balíčky pro OSVČ klienty

1 hodina 4 hodiny 6 hodin

2 500 Kč

9 000 Kč

12 000 Kč

hodinová sazba 2 500 Kč

hodinová sazba 2 250 Kč hodinová sazba 2 000 Kč
 Chcete zjistit, co vám v podnikání nefunguje, a udělat jeden první krok vpřed. Chcete vyřešit konkrétní projekt celkově např: cenovou strategii, komunikaci,.. Chcete své podnikání posunout: od strategie, přes aktivity po vyhodnocení.

Nezávazná poptávka

Odesláním formuláře souhlasíte se shromažďováním a užíváním osobních údajů dle platných zásad.

Zásady ochrany osobních údajů

Pokud nevíte v čem podnikat, tak vyzkoušejte osvědčený postup v 5-ti jednoduchých krocích.